ORAR VALABIL INCEPAND CU 16 FEBRUARIE 2015
ORAR VALABIL INCEPAND CU 13 IANUARIE 2015
ORAR VALABIL INCEPAND CU 22 SEPTEMBRIE
ORAR VALABIL PENTRU SAPTAMANA 15-19 SEPTEMBRIE
by BlockIt Ad remover” href=”#”>BANI DE LICEU
ORAR VALABIL INCEPAND CU 24 MARTIE
CANDIDATURI CŞE 2013
ORAR SAPTAMANA 30 SEPTEMBRIE – 4 OCTOMBRIE
ORAR SAPTAMANA 23-27 SEPTEMBRIE
ORAR PROVIZORIU
AN SCOLAR 2013-2014
Candidaţii pentru funcţia de preşedinte al Consiliului Şcolar al Elevilor 2012
CRINA PREDA
1. Date despre candidat:
Nume și prenume: Crina Preda
Clasa : 11 F2
Instituția: LICEUL TEORETIC ”MIHAI EMINESCU” BIRLAD
Website: http://www.liceuleminescubarlad.ro
2. Descrieți pe scurt cele mai importante caracteristici ale dumneavoastra, relevante pentru Consiliul Școlar al Elevilor:
-Sociabilitate;
-Corectitudine;
-Spirit de echipa;
-Determinare;
-Responsabilitate.
3. Indicați trei dintre cele mai importante valori europene dezvoltate de dumneavoastră, pe care vreți să le implementați în sistemul de învățământ prin intermediul Consiliului Elevilor:
-Toleranta;
-Solidaritate;
-Egalitate
4. Faceți o scurtă prezentare a principalelor activități/proiecte/programe comunitare în care ați fost implicat
Activitatea/proiectul: -In timpul celor doi ani de liceu am donat rechizite si haine pentru copii ce provin din familii defavorizate; -Voluntariat in cadrul asociatiei „Buna ziua,copii”;
Perioada de desfășurare: 02/18/2012 – 06/23/2012
Grup țintă și beneficiari: Copiii cu dizabilitati din centru;
Coordonator: Mihaela Zanoschi
Obiective: Dezvoltarea comunicarii copiilor din centrul de plasament si sustinerea lor pentru integrarea in societate.
Produse finale și rezultatele obținute: Datorita campaniei in care am fost implicata,copiii din centru au inceput sa comunice mai bine cu cei din jur.
Metodele de evaluare şi de diseminare folosite: -Jocuri educative; -Ajutor la teme
Impactul (asupra instituției, personalului școlii, elevilor, părinților, comunității locale, etc.): Elevii si profesorii liceului au fost solidari cu copii si le-au oferit ceea ce aveau nevoie.
Caracterul inovator: Copii din centru au intrat in contact cu alti oameni din afara care i-au ajutat sa obtina incredere in sine.
Sustenabilitatea activităților: Proiectul nu a afectat cu nimic mediul inconjurator sau resursele naturii.
5. Prioritățile dumneavoastră pentru dezvoltarea Consiliului Școlar al Elevilor:
-Exprimarea ideilor a cat mai multi elevi ai liceului in legatura cu proiectele desfasurate; -Comunicare cat mai buna intre Consiliul elevilor si cel profesoral,dar si cu Consiliul Reprezentativ al Parintilor;
6. Planul de acțiune pentru Consiliul Școlar al Elevilor
Activitatea/proiectul: -Relizarea mai mulor sedinte cu reprezentantii claselor;
-Cursuri in afara orelor prin care elevii isi pot descoperi sau exersa talentele artistice;
-Realizarea unor proiecte la nivel judetean in care sa fie implicate toate liceele;
-Proiecte ecologice si caritabile cu un impact mult mai mare asupra tuturor oamenilor din judet,nu doar al liceenilor;
-Activitati impotriva discriminarii;
Perioada de desfășurare: 10/14/2012 – 06/21/2013
Grup țintă și beneficiari: Elevii Liceului Teoretic „Mihai Eminescu” Birlad
Obiective aşteptate: -Comunicare; -Intelegere; -Egalitate;
Produse finale și rezultate așteptate: -O relatie mai stransa elev-profesor-parinte; -Eliminarea discriminarii; -Implicarea elevilor in cat mai multe proiecte educative;
Metode de evaluare și diseminare prevăzute: -Concursuri; -Activitati extrascolare de ecologizare, cunoasterea mediului inconjurator;
Asigurarea sustenabilității: -Proiecte de ecologizare a mediului
Impactul așteptat (asupra instituției, personalului școlii, elevilor, părinților, comunității locale, etc. ) : -Desfasurarea unor proiecte menite sa scoata in evidenta personalitatea fiecarui elev.
DANIEL ROȘCA
1. Date despre candidat:
Nume și prenume: Daniel Roşca
Clasa:10 SN3
Instituția: LICEUL TEORETIC ”MIHAI EMINESCU” BIRLAD
Website: http://www.liceuleminescubarlad.ro
2. Descrieți pe scurt cele mai importante caracteristici ale dumneavoastra, relevante pentru Consiliul Școlar al Elevilor:
Cele mai importante caracteristici ale mele, relevante pentru Consiliul Şcolar al Elevilor sunt: inteligent, sociabil, ambiţios, corect, silitor, tolerant, perseverent.
3. Indicați trei dintre cele mai importante valori europene dezvoltate de dumneavoastră, pe care vreți să le implementați în sistemul de învățământ prin intermediul Consiliului Elevilor:
1.Egalitate;
2.Respectarea drepturilor omului;
3.Informarea celor de aceeasi varsta cu mine cu privire la riscul tutunului, alcoolului, drogurilor.
4. Faceți o scurtă prezentare a principalelor activități/proiecte/programe comunitare în care ați fost implicat
Activitatea/proiectul: „Informarea oamenilor cu privire la metoda de extragere a gazelor de şist”
Perioada de desfășurare: 04/01/2012 – 05/15/2012
Grup țintă și beneficiari: Locatarii din oraşul Bîrlad si din satele din apropiere
Coordonator: Preotul Petru Andone
Obiective: Informarea oamenilor despre riscul cauzat de extragerea gazelor de şist
Produse finale și rezultatele obținute: Incetarea temporara a activitatii firmei CHEVRON
Metodele de evaluare şi de diseminare folosite: Proteste; Impartirea de fluturasi
Impactul (asupra instituției, personalului școlii, elevilor, părinților, comunității locale, etc.): Oprirea riscului care apare odata cu fracturarea hidraulica
5. Prioritățile dumneavoastră pentru dezvoltarea Consiliului Școlar al Elevilor:
Organizarea de actiuni de ecologizare; Implicarea in activitatile de dezvoltare a orasului; Parteneriatul cu Consiliile de Elevi ale celorlalte scoli;
6. Planul de acțiune pentru Consiliul Școlar al Elevilor
Activitatea/proiectul: Imbunatatirea imaginii scolii in Romania si in Europa prin parteneriate cu alte scoli atat din tara cat si din afara acesteia;
Perioada de desfășurare: –
Grup țintă și beneficiari: Liceul Teoretic „Mihai Eminescu” Barlad
Obiective aşteptate: Imbunatatirea imaginii scolii;
Produse finale și rezultate așteptate: Parteneriate cu mai multe scoli din Europa;
Metode de evaluare și diseminare prevăzute:
Asigurarea sustenabilității:
Impactul așteptat (asupra instituției, personalului școlii, elevilor, părinților, comunității locale, etc. ) : Imbunatatirea atat a scolii cat si a orasului;
FLORIS MIHALACHE
1. Date despre candidat:
Nume și prenume: Floris Mihalache
Clasa : 9 F2
Instituția: LICEUL TEORETIC “MIHAI EMINESCU” BARLAD
Website: http://www.liceuleminescubarlad.ro
2. Descrieți pe scurt cele mai importante caracteristici ale dumneavoastra, relevante pentru Consiliul Școlar al Elevilor:
Sunt o buna coordonatoare de echipa, sunt comunicativa , imi place sa ma implic in orice tip de activitate, sunt responsabila, am rezultate foarte buna la invatatura, sunt perseverenta si obtin mereu rezultate bune si foarte bune la toate activitatile la care particip.
3. Indicați trei dintre cele mai importante valori europene dezvoltate de dumneavoastră, pe care vreți să le implementați în sistemul de învățământ prin intermediul Consiliului Elevilor:
1. principiul egalităţii de şanse conform căruia oamenii au şanse egale de a se exprima, de a învăţa şi de a deveni furnizori de informaţii şi valori general valabile: adevăr, bine şi frumos, nediscriminare, şanse egale la educaţie;
2. motivarea pentru învăţarea pe tot parcursul vieţii, conceptul de dezvoltare durabilă cu scopul de a avea tineri cât mai bine pregătiţi pentru a face faţă provocărilor prezente şi viitoare, competenţele personale şi profesionale ale elevilor prin stimularea acestora; 3. dialogul intercultural prin activităţi de parteneriate europene desfăşurate la nivelul instituţiei noastre.
4. Faceți o scurtă prezentare a principalelor activități/proiecte/programe comunitare în care ați fost implicat
Activitatea/proiectul: Proiectul Comenius derulat in scoala noastra , intitulat „Valorization of natural sites”
Perioada de desfășurare:09/15/2009 – 05/15/2011
Grup țintă și beneficiari:Beneficiarii sunt elevii scolii nr. 7 Barlad si grupul tinta a fost colectivul de elevi care a participat la toate intrunirile de proiect.
Coordonator:Coordonator a fost liceul Jean Jaurès din Franta.
Obiective:Obiectivul principal a fost sensibilizarea elevilor pentru cunoasterea si respectarea mediului natural european.
Produse finale și rezultatele obținute:Produsele finale obtinute in urma activitatilor desfasurate in cadrul proiectului nostru ecologic au fost : WEB SITE; MINI ECO ENCICLOPEDIE; GHID TURISTIC; CALENDAR; ALBUM FOTO si DVD cu activitati ecologice.
Metodele de evaluare şi de diseminare folosite:Interviuri televizate, chestionare, lectorate cu parintii .
Impactul (asupra instituției, personalului școlii, elevilor, părinților, comunității locale, etc.):Ridicarea prestigiului scolii, cresterea calitatii stilului de viata european.
Caracterul inovator:Crearea si utilizarea unor noi metode de ecologizare.
Sustenabilitatea activităților:In urma activitatilor si produselor finale obtinute in urma proiectului am creat un suport didactic pentru orele de biologie si educatie ecologica( web site , mini eco enciclopedie).
5. Prioritățile dumneavoastră pentru dezvoltarea Consiliului Școlar al Elevilor:
Crearea si dezvoltarea unor relatii cordiale intre elevi si profesori.
6. Planul de acțiune pentru Consiliul Școlar al Elevilor
Activitatea/proiectul:Infrumusetarea parcului aferent Liceului ” Mihai Eminescu” Barlad; sensibilizarea beneficiarilor de la Azilul de batrani din Bogesti printr-un mini spectacol artistic de Craciun; Intr-ajutorarea comunitatii prin donatie de rechizite pentru beneficiarii de la Centrul de Ingrijire de Zi Barlad ; Intalniri lunare intre elevii liceului in care sa se dezbata probleme ale acestora cu sprijinul unor specialisti ( medici , avocati, preoti , profesori etc.)
Perioada de desfășurare:10/15/2012 – 05/20/2014
Grup țintă și beneficiari:Elevii liceului “ Mihai Eminescu “ Barlad.
Obiective aşteptate:Dezvoltarea simtului estetic si artistic,dezvoltarea relatiilor interumane, sensibilizarea persoanelor de varsta a treia .
Produse finale și rezultate așteptate:Infrumusetarea parcului de langa Liceul “ Mihai Eminescu”,dezvoltarea abilitatilor practice si a deprinderilor de viata independenta .
Metode de evaluare și diseminare prevăzute:Activiati practice de imbunatatire a conditiilor de mediu, activitati artistice , interviuri , chestionare.
Asigurarea sustenabilității:Cresterea calitatii stilului de viata european
Impactul așteptat (asupra instituției, personalului școlii, elevilor, părinților, comunității locale, etc.) :Modificarea comportamentului elevilor atat in viata personala cat si in societate.
RALUCA OANA BECIU
1. Date despre candidat:
Nume și prenume: Raluca Oana Beciu
Clasa: 9 SS1
Instituția: LICEUL TEORETIC ”MIHAI EMINESCU ” BIRLAD
Website: http://www.liceuleminescubarlad.ro
2. Descrieți pe scurt cele mai importante caracteristici ale dumneavoastra, relevante pentru Consiliul Școlar al Elevilor:
Comunicativa , punctuala , serioasa, inteligenta , corecta .
3. Indicați trei dintre cele mai importante valori europene dezvoltate de dumneavoastră, pe care vreți să le implementați în sistemul de învățământ prin intermediul Consiliului Elevilor:
Toleranta, fraternitate , cooperare .
4. Faceți o scurtă prezentare a principalelor activități/proiecte/programe comunitare în care ați fost implicat
Activitatea/proiectul: Activitati de voluntariat : ecologizarea zonei periferice a Barladului, parteneriate cu fundatiile ce se ocupa de copiii defavorizati .
Perioada de desfășurare: 03/30/2012 – 04/30/2012
Grup țintă și beneficiari: Grup tinta : Elevi si profesori de la Scoala Nr. 11 „George Tutoveanu” Barlad ; beneficiar: comunitatea locala .
Coordonator: Doamna profesoara de biologie Robu Ionela la ecologizare si doamna diriginta Dascalu Paula , la copii defavorizati.
Obiective: Pentru ecologizare : formarea si exersarea deprinderilor si comportamentelor ecologice ; antrenarea activa a elevilor in vederea implicarii lor in rezolvarea problemelor de mediu . Iar copiilor defavorizati le-am oferit sansa de a fi mai fericiti .
Produse finale și rezultatele obținute: Rezultatele la ecologizare: infrumusetarea zonei respective. Rezultatele in cazul copiilor defavorizati : dezvoltarea abilitatilor de comunicare, stimularea aptitudinilor.
Metodele de evaluare şi de diseminare folosite: La metode de evaluare : chestionare aplicate copiilor , legate de importanta parteneriatului. La diseminarea : articole in presa locala.
Impactul (asupra instituției, personalului școlii, elevilor, părinților, comunității locale, etc.): Impactul proiectului asupra comunitatii locale: cresterea implicarii parintilor, întarirea cooperarii cu autoritatile locale, cresterea implicarii altor scoli în activitati similare.
Sustenabilitatea activităților: Finantare din fondurile europene, ale primariei, ale unor ONG-uri
5. Prioritățile dumneavoastră pentru dezvoltarea Consiliului Școlar al Elevilor:
Cresterea interesului pentru dezvoltarea institutionala, parteneriate cu diverse licee din tara si din Europa .
6. Planul de acțiune pentru Consiliul Școlar al Elevilor
Activitatea/proiectul: Colaborare cu conducerea,consiliul de administratie al liceului , corpul profesoral , consiliul local .
Perioada de desfășurare: 10/30/2012 – 10/30/2014
Grup țintă și beneficiari: Incercarea de a desfasura un proiect educational pe perioada de 2 ani sau mai mult , in cadrul caruia sa cunoastem scoli din tara si din Europa (sau ,de exemplu,orasul Vegeze din Franta cu care este infratit municipiul Barlad .)
Obiective aşteptate: Calatorii , cunoasterea vietii din alte orase , cunoasterea de persoane noi.Ajutorarea copiilor defavorizati din alte tari .
Produse finale și rezultate așteptate: Fotografii , prieteni noi , CD-uri , produse realizate artistic , traditii respectate .
Metode de evaluare și diseminare prevăzute: Discutii si prezentari in cadrul sedintelor la nivel de scoala , la consiliul local , prezentarea activitatilor desfasurate in cadrul proiectului .
Asigurarea sustenabilității: Prin consiliul local , conducerea scolii , sustinerea elevilor din scoala .
Impactul așteptat (asupra instituției, personalului școlii, elevilor, părinților, comunității locale, etc. ) : Parintii vor fi instiintati si vor sustine proiectele , întarirea cooperarii cu autoritatile locale, cresterea implicarii altor scoli în activitati similare.